Post by excamtavifi on Feb 15, 2022 19:21:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
Jeg giver kun 2 stjerner til dette spil. Fordi det spørger stjerner hver gang, og det mest jeg ikke kan lide ved dette er, at når vi kommer til køkkenrenovering, spørger det 3 stjerner hver gang for hver revion, så jeg giver 2 stjerner til dette spil. Du skal ændre dette. Jeg tror, du kan forstå, og du skal forstå.
Candy Manor - Home Design Casual ikj
Dejligt spil, jeg vil gerne give 5 stjerner, men de beder om 7 stjerner til solens opgang, dette er så irriterende, at dette er det eneste problem. Dette er et super interessant spil for børn og voksne.
Det her er virkelig sjovt! Jeg kan virkelig godt lide de søde designs på slik. Nogle gange kan fortællingen være lidt irriterende, men alt i alt meget underholdende.
Jeg kunne ikke lide dette spil, fordi det tager meget tid, jeg kan ikke tolerere lidt med tiden, men det tager for meget tid, og de er nødt til at opgradere deres hjemdesign
Det er ok. Jeg afsluttede dette spil på en uge. Den viser ikke flere opgaver. Jeg har aldrig "fikset" noget, kun ændret møbler, tapeter og gulve.
Jeg er lige begyndt at spille i dag, men det har ingen historie sammen med det, som hjemmelandskab gør.
Sjovt spil med forskellige spil for at få stjerner til at vælge, hvad de skal bruge til at indrette herregården. Min klage er, at vi burde være i stand til at vælge det hele, hvis vi har vundet de små spil for at få dem, men i nogle tilfælde gør vi det ikke. Nedslående. Men det er sjovt, og minispillene er anderledes.
Begyndte at spille i dag 11 07 2021 de uophørlige annoncer er mildt sagt irriterende, spillet i sig selv er OK at overveje at slette
I modsætning til de fleste spil af denne type er slikniveauerne IKKE super super hårde! 😄 Der er 3 valg af stilarter. Måske kan de i en opdatering af appen tilføje flere valgtemaer end blot de tre stilarter? Også i modsætning til de andre af sin type er huset ikke urealistisk uendeligt. Hvilket er meget rart. Der er dog stadig masser af spil. Forhåbentlig i en opdatering, når du er færdig med huset, er der et poolområde, du kan ordne næste gang? Gæstehus? Garage?
Jeg kan godt lide spillet, det bliver ved med at gå ud midt i et spil, som du spiller, så du bliver nødt til at starte forfra
Spændende spil i starten. Spillet blev uforudsigeligt efter 1000-niveauet med opbremsning, lukning og træk. Synkroniseringen mellem billederne og opgaverne var væk. Spilleren ville vinde et niveau, og spillet ville lukke ned, hvilket medførte, at niveauet startes forfra. For meget frustration og irritation.
dejligt spil dejlig oplevelse at spille det, jeg er på 250+ niveau og er stadig ikke kede af... blev bare nogle gange irriteret over annoncer... kan ikke spille spillet, mens det mobile internet er tændt
godt spil, men til mange annoncer
Dette spil er mere reklamer, 🙄😪
Så langt så godt, jeg er lige begyndt, giv mig mere tid.
At blive mæt med at skulle vinde så mange stjerner 7 for gulvet. Latterlig. Reducer det nødvendige beløb eller vil slette.
Spillet frøs forsøgte at sortere det og nu tilbage til begyndelsen Bortset fra det ikke et dårligt spil
Meget underholdende spil indtil videre kun på niveau 10 så tidlige dage
Jeg elsker dette spil meget, men hvis du kan reducere annoncer, så reducer venligst
Så mange annoncer..30 sek. annoncer er for lange..Jeg er nødt til at afinstallere dette..hver gang jeg vil tilføje hvert enkelt møbel, vil der være annoncer..
Dejligt spil, god grafik/spil...det ville have været meget bedre for to dage siden. Jeg har afsluttet et rum med minimale annoncer, nu får jeg en annonce for hver sideskift. AFINSTALLER
Sjovt og spændende på samme tid. Nogle niveauer får dig virkelig til at tænke, men alt i alt. Store. Heller ikke for mange annoncer
Spillet er et dejligt spil. Hvordan end jeg giver en stjerne på grund af, at spillet bliver ved med at genindlæse og slukke som hvert femte sekund
Jeg downloadede dette spil for omkring 2 uger siden, og jeg nød det virkelig. Niveauerne var sjove og slet ikke svære... Indtil et vist punkt. Niveauerne var ikke svære at bestå, men det begyndte at bede om 10 stjerner for næsten alt. Så når jeg nåede niveau 756, siger den "kommer snart" og siger 1.000 stjerner! Det er fuldstændig latterligt. Afinstallerer.
Det, jeg så reklamer, var ikke, hvad jeg fik, og det, jeg fik, var meget, meget skuffende.
Jeg elsker virkelig dette spil 😍😍 men der er et problem i dette spil, hver gang vi skal renovere, vi skal spille candy crush-spil, og jeg kan ikke lide candy crush-spil, så jeg afinstallerede dette spil, så har min søster et ønske om at geninstallere dette spil nu spiller jeg tom og min søster spiller dette spil. HVIS DU IKKE bryder dig om CANDY CRUSH-SPIL, SÅ INDSTALLER DU IKKE DETTE SPIL, FORDI DU FINDEDE DET ER UNYTTIGT FOR DIG, MEN HVIS DU LIKER CANDY CRUSH-SPIL, SÅ DOWNLOAD DETTE SPIL.
Meget flot, dets hurtigt bevægende niveau, jeg er næsten færdig 1612, men der er ingen opgave, der vises nu, det kedelige viser det næste niveau at spille
Det er ok bare for meget reklame
Har en masse fejl, der skulle afinstalleres.
Jeg har lige installeret spillet, men det lukker, før jeg kan begynde at spille
Det er et rigtig godt spil, og du vil bare ikke blive forstyrret, når du spiller spillet, buuuut HVORFOR afslutter spillet altid sig selv. Jeg mener, jeg tror, det er min telefon, men det har aldrig gjort det med andre spil, kan nogen fortælle, om du får lignende problemer🙏🙏🙏🙏
Candy Crush Saga নৈমিত্তিক tvvr
Dette er et ekstremt vanedannende spil. Jeg har fuldført alle områder nu, og jeg har 250 stjerner, jeg håber, at der snart vil blive tilføjet nye områder, ellers bliver jeg nødt til at afinstallere spillet.
Candy Manor - Home Design કેઝ્યુઅલ hgg
Spillet er ok, men spillet er så enkelt, når opgaven er givet, jeg fuldfører et niveau og brugte en stjerne på opgaven, og når det renoveres i opgavebogen, viser det næste opgave, og der er ingen daglige belønninger og begivenheder og alle andre ting og i spillet der er ingen boostere, behold dem venligst. Så hvis hårdt niveau kommer, kan alle bruge boosterne. Det er det.
Jeg holder meget af spillet, men det styrtede ned på mig og gjorde mig virkelig ked af det.
Fornøjelig oplevelse at spille, holder hjernen aktiv
Dette spil bliver ved med at fryse. Kan ikke spille det
Frygteligt, at få en annonce efter hvert niveau, som du så ikke kan komme tilbage fra
Flere annoncer, det er så irriterende
Hej, jeg kan slet ikke lide dette spil, du spiller det, og du får kun 1 stjerne, men de fleste oh niveauerne har brug for mere end 1 stjerne, du har, du spiller det igen og igen, og det gør det såååå kedeligt! Hvis du giver alle de stjerner, som vi har brug for i et niveau, vil det være meget bedre, hvis ikke, jeg kan tydeligt fortælle dig, at det er et KEDELIGT spil. Og jeg afinstallerer det.
캔디 매너-홈 디자인 캐주얼 게임 xum
Hvorfor skal vi vente på flere niveauer. Jeg vil vædde på, at hvis vi betalte kontant for dem, ville de være tilgængelige, så snart betalingen blev godkendt ved at lade os samle stjerner, du er åbenbart ligeglad med de mennesker, der spiller dine spil, og af denne grund kan jeg giv kun det mindst mulige antal, dvs. én stjerne i, hvad der ville have været et femstjernet spil
Det er et kreativitetsspil, og vi kan også spille spil, men det tykke i det er det, annoncen vises, er meget anderledes, og spillet er meget anderledes, men det er ok, jeg elskede. Dette spil kan du dowlod
Spillet lukker konstant. Jeg elsker dette spil, men jeg er ved at slette det.
Ville være fantastisk. MEN. ALT DU SKAL GØRE ER AT SE ANNONCER. KAN IKKE SPILLE LÆRRE .... SAD O yea. Møbler er så grimme..
Hvorfor annoncen og spillet ikke matcher ... Altid ender du med candy crush for kedeligt og dumt spil, ikke engang 1 stjerne for dette